بازدید مدیر نظارت و ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی از کلرپارس

بازدید مدیر نظارت و ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی از کلرپارس

بازدید مدیر نظارت و ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی از کلرپارس

آقای دکتر بنی هاشم، مدیر بخش نظارت و ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی، وابسته به شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری نهاد ریاست جمهوری به همراه کارشناسان این صندوق آقایان: دکتر ظاهری و دکتر اورعی، روز دوشنبه مورخ 23 مرداد 1396 از روند پیشرفت پروژه­ های شرکت کلرپارس بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید، آقای مهندس برنجی معاونت بهره­ برداری، خانم دکتر تقوی مدیر طرح و توسعه ، آقای مهندس چام رییس فنی مهندسی و تعدادی از همکاران واحدهای طرح و توسعه، روابط عمومی و اداری، میهمانان را همراهی کرده و توضیحات لازم در خصوص پیشرفت پروژه­ ها و راه اندازی واحدهای تولیدی جدید ارائه گردید.

به گزارش واحد طرح و توسعه شرکت کلرپارس، این شرکت در سال 1394 توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری، به عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی شناخته شد و طرح­های توسعه واحد کلرآلکالی و پارافین کلره به عنوان طرح­های دانش بنیان مورد تصویب نهاد مذکور قرار گرفت. در حال حاضر واحد تولید پارافین کلره شرکت کلرپارس از جمله طرح­های مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، به صورت موفقیت آمیز مورد راه اندازی قرار گرفته و مورد بهره­ برداری واقع شده است. طرح افزایش ظرفیت واحد کلرآلکالی نیز از چندین زیر پروژه تشکیل شده که اکثر این زیر­ پروژه ها تکمیل گشته و برخی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته اند.امید است با حمایت­ های مالی صندوق نوآوری و شکوفایی به زودی شاهد افتتاح طرح افزایش واحد کلرآلکالی شرکت کلرپارس باشیم.