کلرپارس به عنوان صادرکننده نمونه استانی انتخاب شد

کلرپارس به عنوان صادرکننده نمونه استانی انتخاب شد

کلرپارس به عنوان صادرکننده نمونه استانی انتخاب شد

در بیست و ششمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور فعالان اقتصادی، صادرکنندگان نمونه، مسئولان کشوری از جمله دکتر دانش جعفری وزیر اسبق اقتصاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت، دکتر صفری معاون  وزیر خارجه،استاندار آذربایجان شرقی دکتر عابدین خرم و نمایندگان مجلس در سالن پتروشیمی تبریز برگزار گردید، شرکت کلرپارس در ادامه روند موفقیت های خود مفتخر به کسب عنوان "صادرکننده نمونه" استانی شد.

مدیرعامل شرکت کلرپارس در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: در همایش امروز شرکت های برتری که از نظر حجم و میزان صادرات نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشتند و توانستند برای کشور ارزآوری کنند، معرفی شدند و از آنها تجلیل به عمل آمد.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این همایش به حمایت از صادرات و فراهم آوردن بسترهای مناسب اشاره کرده،گفتند:قرارگاه اقتصادی امروز اتاق بازرگانی هست.

ابوالفضل باباپور در خصوص کارنامه شرکت کلرپارس در حوزه صادرات گفت: حجم صادرات شرکت کلرپارس در سال 1400 نسبت به سال قبل صد درصد افزایش داشت و در سال جاری نیز برنامه صادرات 6.5 میلیون دلاری داریم که به لطف خداوند و با کمک و تلاش بی وقفه همکاران محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: روند افزایشی صادرات نشان دهنده کیفیت و برتری یک مجموعه در بازار است چرا که مشتریان محصولی را انتخاب میکنند که کیفیت بالایی داشته باشد، قیمت آن رقابتی بوده و در کنار حمل و نقل مناسب، به موقع نیز تحویل داده شود.