معاون محترم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در کلرپارس

معاون محترم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در کلرپارس

معاون محترم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در کلرپارس

مهارت‌افزایی کارگران و کارکنان  امری بسیار بسیار حیاتی است.

 

هم‌زمان با ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ با حضور معاون محترم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور آقای دکتر حسینی‌نیا و هیئت همراه در شرکت کلر پارس مجوز فعالیت آموزشی مرکز کارآموزی جوار کارگاهی تقدیم شرکت کلر پارس و مدیرعامل این شرکت گردید.

دکتر حسینی‌نیا معاون محترم وزیر در بدو ورود به شرکت کلرپارس از برخی از سایت‌های تولید به‌همراه مدیر عامل شرکت آقای مهندس ابوالفضل باباپور و دکتر مشایخی مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان بازدید نموده و در محل کلاس شماره ۱ آموزش‌های بین کارگاهی کلر پارس حاضر شده و این مرکز را افتتاح نمودند.

 بعد از افتتاح در اتاق جلسات شرکت کلرپارس حضور یافته و بعد از خیرمقدم گویی توسط آقای مهندس ابوالفضل باباپور و ارائه گزارشی مبسوط از فعالیت‌های آموزشی حوزه اداری و منابع انسانی شرکت کلرپارس، به آمار ۹ هزار نفر ساعت ۳ سال گذشته که در سال ۱۴۰۰ به مقدار ۲۴ هزار نفر ساعت رسید، اشاره نموده و فعالیت‌های آموزشی کلرپارس را هم داخل سازمانی و هم برون‌سازمانی قلمداد نموده و اشاره کردند به آموزش‌های ایمنی و حفاظتی که برای نگه‌داشت کپسول‌های کلر در آب فاضلاب‌های استان‌های کشور از جمله گیلان و زنجان و... انجام پذیرفته و یا شرکت‌هایی به مانند پالایشگاه پتروشیمی که تبادل دانش شده‌ است، اشاره نمودند.
 

 بعد از سخنان مدیرعامل شرکت کلرپارس، معاون محترم وزیر و رییس سازمان آموزش فنی‌حرفه‌ای کشور دکتر حسینی‌نیا ابراز امیدواری کرد که شرکت کلر پارس در بحث آموزش‌های بین کارگاهی الگو شود و نگاه و دیدی که مدیرعامل کلرپارس به بحث آموزش را دارد، باعث می‌شود که مسئولیت فنی‌حرفه‌ای استان بیشتر شود عنوان نمود و ایشان گفتند:

 طرحی که ما داریم با عنایت به تاکید حضرت آقا در خصوص آموزش که فرمودند:

 " امر بسیار بسیار حیاتی مهارت‌افزایی کارگر"

دکتر حسینی‌نیا افزود: تلاش ما این هست که هر کارخانه‌ای آموزش جدی گرفته شود ایجاد ارتباطات مشترک برای استفاده از فرصت‌های آموزشی در هر شرکت یا کارخانه ای دیگر باشد نیز در برنامه‌های کاری آموزش های بین کارگاهی ماست.

ریاست محترم آموزش فنی و حرفه ای کشور فرمود: مهندس باباپور و نظر ایشان در بحث آموزش‌های بین کارگاهی این هست که اکتفا نمی‌کنند به آموزش پرسنل خود و تمامی ذی‌نفعان را در صورت نیاز به آموزش اعلام آمادگی می‌کنند، بسیار دیدگاه  قابل احترامی است.

بعد از بیانات دکتر حسینی‌نیا گواهینامه و مجوز شروع فعالیت آموزشی مرکز جوار کارگاهی یا بین کارگاهی که به امضای مدیرکل آموزش فنی‌حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی دکتر علی مشایخی رسیده و از معاون محترم وزیر تعاون کار و رییس سازمان آموزش فنی‌حرفه‌ای کشور مجوز اخذ گردیده، تقدیم مدیر عامل شرکت کلرپارس مهندس ابوالفضل باباپور شد.

     روابط عمومی

شرکت کلرپارس_تبریز