مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در کلرپارس

مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در کلرپارس

مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در کلرپارس

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مراسم گرامیداشتی در شرکت کلرپارس در تاریخ 96/04/20 برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از خواهران و برادران بسیجی شرکت­های کلرپارس، داروسازی زهراوی، داروسازی شهید قاضی، شرکت زمزم آذربایجان و چند شرکت دیگر همراه بود، جناب حاج آقا محمدزاده نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان بستان آباد به ایراد سخنرانی پرداختند.

جناب سرگرد داستان جانشین محترم سپاه پاسداران شهرستان بستان آباد به همراه جناب سروان حسین پور معاون ایمنی سپاه آن شهرستان و همچنین جناب سروان سلامت فرمانده حوزه مقاومت شهید جوانی نیز در این مراسم به عنوان میهمان افتخاری حضور داشتند.

این مراسم به اهتمام و هماهنگی: مدیر اداری و منابع انسانی شرکت کلرپارس، فرمانده پایگاه مقاومت شرکت دارو سازی شهید قاضی، فرمانده پایگاه مقاومت شرکت دارو سازی زهروای، فرمانده پایگاه مقاومت شهید برونسی، فرمانده پایگاه مقاومت شهید خطاپوش شرکت کلرپارس و  فرمانده پایگاه مقاومت شرکت زمزم آذربایجان به انجام رسید.

در پایان مراسم، به قید قرعه، هدایا و جوایزی به ده نفر از حاضرین در مراسم که اغلب آنها از خواهران شرکت کننده بودند اهدا شد.