جلسه دیدار مدیرعامل کلرپارس با کارکنان

جلسه دیدار مدیرعامل کلرپارس با کارکنان

جلسه دیدار مدیرعامل کلرپارس با کارکنان

جلسه دیدار مهندس باباپور مدیرعامل شرکت کلرپارس با کارکنان این مجموعه با هدف بررسی مسائل و مشکلات درون سازمانی، انتقادات و پیشنهادات سازنده در فضای صمیمی برگزار گردید.
مهندس باباپور با ابراز رضايت از نحوه فعاليت پرسنل تصريح كرد: با تلاش ، همبستگي و وحدت و سخت کوشی شما همکاران، خوشبختانه در کمتر از یک سال ، جهش و رشد بسیار خوبی در همه عرصه ها داشته و به موفقیت های چشمگیری رسیدیم و مطمئنا با انجام  درست و به موقع وظایف محوله در هر حوزه، قطعا شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر   در همه زمینه ها خواهیم بود. ایشان خاطر نشان نمودند، اگر هر نفر در هر مجموعه، که فعالیت می کند احساس مسئولیت داشته باشد و رشد و توسعه آن را هدف خود قرار دهد و این حرکت رو به جلو نیز، یکپارچه و هماهنگ باشد مطمئناً آن مجموعه به اهداف والاتر دست خواهد یافت.
کارکنان کلرپارس نیز ضمن بیان نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود با طیب خاطر وبدون هیچ گونه واهمه ایی ، از روند رو به رشد این مجموعه ابراز خرسندی نمودند و نسبت به بهبود سیستم و رسیدن به نقطه مطلوب تر آمادگی خود را بیش از پیش اعلام کردند.
مدیرعامل کلرپارس ضمن استقبال از نظرات و پیشنهادات کارکنان ، اطمینان داد، مواردی که قابلیت اجرایی داشته باشد ، به ترتیب اولویت اجرا و نتایج آن در جلسات بعدی به پرسنل گزارش خواهد شد.   
 در پایان این مراسم، لوح سپاس  از سوی شورا و نمایندگان کارکنان به آقای مهندس باباپور که با حضور خودش در این مجموعه بزرگ باعث رونق تولید و امید کارکنان گردیده، اعطا گردید.