کلرپارس دربیست و سومین نمایشگاه بين‌المللي نفت و گاز تهران

کلرپارس دربیست و سومین نمایشگاه بين‌المللي نفت و گاز تهران

کلرپارس دربیست و سومین نمایشگاه بين‌المللي نفت و گاز تهران

بیست و سومین نمایشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور مقام‌های عالی وزارت نفت و نمایندگان سیاسی و بازرگانی برخی کشورهای خارجی و سازندگان بین‌المللی و داخلی با رویکرد "حمایت از ظرفیت‌های داخلی" از تاریخ ١٦ تا ١٩ اردیبهشت97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.
این رویداد که از آن به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه یاد می‌شود، فرصت مغتنمي بود تا شركت‌هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قرارداده و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنایع، فعاليت‌ها و نوآوري‌هاي آتي خود را هدايت نمايند.
بر اساس اعلام برگزارکنندگان، در نمایشگاه امسال که در فضایی بالغ بر 52000 متر مربع برگزار شد، 1065 غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و 499 غرفه خارجی به صورت مستقیم و 101 غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی از 37 کشور از جمله کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، هلند، کره جنوبی، چین، اسپانیا، روسیه، ژاپن و اتریش در حوزۀ پیمانکاری، مهندسی مشاور، تولیدکنندگان تجهیزات، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، تولیدکنندگان فراورده‌های نفتی و سرمایه‌گذاری حضور داشتند.
شرکت کلرپارس با حضور در این نمایشگاه با ارائه محصولات و توانمندی‏های خود، پذیرای مراجعین داخلی و خارجی از کشورهای مختلف بود.